Segurament, per a molts de vosaltres, això no tindrà cap sentit i fins i tot podeu trobar-ho una ximpleria, però precisament aquest és el tracte: estem envoltats per tot arreu de ximpleries.
Editada per l'Il·lustre Col·legi Oficial de Geòlegs - Delegació de Catalunya (COLGEOCAT) amb l'ajut de la Generalitat de Catalunya, Departament d'Innovació, Universitats i Empresa - Comissionat per a Universitats i Recerca.


En aquest Blog el primer que veureu és el dia a dia de l'impacte mediàtic que té la Guia. Des de mitja pàgina fins el final trobareu un resum de la Guia. Un cop vist tot això, si us animeu aneu a "Tinc una proposta..." (a dalt a la dreta). Intento fer una guia virtual amb els vostres Fòssils Urbans.

dijous, 16 de desembre del 2010

Entrevista en el diario digital La Información

“Hay un océano de vida oculto en las paredes de la ciudad”
10:00h Antonio Martínez Ron / Imagen: Adriano Morán

La paleontóloga Anna Cornella ha fotografiado y clasificado más de un centenar de fósiles en las paredes y suelos de Barcelona. Un paseo matinal por la ciudad nos desvela la presencia de decenas de criaturas en las que casi nadie repara y que vivieron hace millones de años.

Antonio Martínez Ron


Y tambien en http://www.fogonazos.es/2010/12/barcelona-esta-lleno-de-fosiles.html

6 comentaris:

  1. Acabo de veure el video-reportatge de lainformacion.com, i m'ha semblat impressionant!
    Realment és una feina molt interessant aquesta que feu!

    ResponElimina
  2. Hola, gràcies pel teu interés i ja saps....si trobes algun fóssil urbà ens l'envies i ja veurem.
    Salutacions

    ResponElimina
  3. Bona tarda, Amnna!

    Em dic Raquel, treballo a l'Extraradi, el magazine de tarda de comradio (www.extraradi.com) i m'agradaria molt que ens poguessim trobar per a fer un reportatge! Et deixo el meu correu:
    rloscos@comradio.com

    Si pots posar-te en contacte amb mi t'estaré molt agraida! fins aviat!!

    ResponElimina
  4. Me ha parecido fascinante el trabajo!.Desde mi infancia estoy viendo fosiles en las paredes, aqui en la provincia de cádiz, quedan pocas, paro algunas casas mantienen zocalos de lo que denominamos "piedra ostionera", sedimento marino utilizado desde tiempos del imperio romano. ¿A que correo puedo mandar fotografias?

    ResponElimina
  5. Hola Anna, encontré tu trabajo a través de fogonazos, enhorabuena por tu proyecto, he quedado realmente fascinado, tengo un amigo que como yo es escultor y además paleontólogo, estoy deseando contárselo. Digamos que para mí como artista y observador has abierto una puerta nueva a la percepción, y ya sólo por eso debo agradecerte tu labor y animarte a que sigas.

    A ver si encontramos algo por Aranjuez...

    Mil gracias de nuevo.

    ResponElimina
  6. Hola, espero los comentarios de tu amigo a ver que le parece la idea y esperamos recibir fosiles urbanos vuestros (con escala) para poder emprender el proyecto nuevo que tenemos entre manos ahora. Mira si quieres el enlace de "Tengo una propuesta..." donde salen las instrucciones.

    Saludos
    Anna

    ResponElimina